W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

przetarg nieograniczony

RSS
Zamówienie na: Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn
Stan zamówienia: W trakcie rozstrzygania
Numer sprawy: IGM.271.10.2019
Zamawiający: Gmina Łabiszyn
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Wartość szacunkowa: poniżej 5 548 000 euro
Termin składania ofert: 18.07.2019 11:00

ZMIANA SIWZ Z DNIA 15.07.2019r. - poprawiono omyłkę pisarską

Poprawiono omyłkę pisarską w rozdziale 10 SIWZ w pkt. 1 ppkt. 2) w ostatnim zdaniu było wpisane 72 miesiące zamiast 60 miesięcy w związku z powyższym powstała niespójność  z zapisami wcześniejszymi które wskazują że dla porównania ofert maksymalny termin jaki będzie brany pod uwagę to rękojmia 60 miesięcy.

w SIWZ jest:
Termin podany przez Wykonawcę dłuższy niż 72 miesiące, dla porównania i oceny ofert będzie traktowany przez Zamawiającego jako okres 72 miesięcy. 

powinno być:
Termin podany przez Wykonawcę dłuższy niż 60 miesięcy, dla porównania i oceny ofert będzie traktowany przez Zamawiającego jako okres 60 miesięcy. 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW


Pytanie 1: Zgodnie z projektem należy wykonać 865,99 m3 wykopu i 88,21 m3 nasypu, zaś zgodnie z przedmiarem robót tylko 58,4 m3 wykopu. Proszę o wskazanie właściwej ilości robót ziemnych i uwzględnienie ich  przedmiarze.
 
Odpowiedź: Zgodnie z zapisami rozdziału 9 SIWZ (…),,Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego, kosztorys do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury."(…)
 
Pytanie2: Zgodnie z przedmiarem należy wykonać poszerzenie jedni w ilości 507,058 m2 o konstrukcji: 4 cm w-wy wiążącej, siatka zbrojeniowa, 8 cm podbudowy z KŁSM i 15 cm podbudowy z tłucznia betonowego. W projekcie natomiast nie ujęto informacji o wykonywaniu poszerzeń jezdni (nie ma ich uwzględnionych na przekrojach konstrukcyjnych czy nie opisano ich w opisie technicznym). Proszę o informacje czy poszerzenia są przewidziane dla tej inwestycji i jaka jest ich faktyczna ilość i konstrukcja.
 
Odpowiedź:  Na rysunkach od 2.1 do 2.4 i 4.1 oraz 4.2 zaznaczono miejsca poszerzeń jezdni.  Poszerzenia należy wykonać zgodnie z konstrukcją, która została wskazana w przedmiarze robót.  Dokładna ilość robót poszerzeń została wskazana w przedmiarze.
 
Pytanie 3: Zgodnie z projektem należy wykonać zjazdy bitumiczne o konstrukcji: 4 cm warstwy ścieralnej, 4 cm warstwy wiążącej i 15 cm podbudowy z tłucznia betonowego, a brak takiego zakresu robót w przedmiarze. Proszę o informację czy zjazdy należy wykonać i w jakiej ilości oraz o uwzględnienie ich w przedmiarze robót.
 
Odpowiedź: Zjazdy należy wykonać. Łączna powierzchnia zjazdów wynosi 152.15 m2. Zjazdy uwzględniono w pozycji numer 3. 
 
Pytanie 4: Proszę o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy ilością rozbieranej nawierzchni z płyt (1180 m2) a ilością wymiany konstrukcji jezdni w tym miejscu (2508 m2 dział 3 przedmiaru).
 
Odpowiedź: Pozycja wymiany konstrukcji jezdni uwzględnia jednocześnie poszerzenie jezdni w miejscach wymiany (szerokość jezdni gdzie istnieją obecnie płyty wynosi 3.8 m, projektowana szerokość jezdni w danym obszarze wynosi 5m). Ponadto projekt  wskazuje dwa dodatkowe miejsce wymiany konstrukcji.
 
Pytanie 5: Zgodnie z projektem (dwie tabele profilowania) należy wykonać warstwę profilu w łącznej ilości 91,27 m3, czego nie uwzględniono w przedmiarze robót. Proszę o informację czy warstwę profilową (i  z jakiego materiału budowlanego) należy wykonać oraz uwzględnić ją w przedmiarze.
 
Odpowiedź: Pozycja 5.3 uwzględnia wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm oraz ułożeniu profilu (o łącznej ilości 91,27 m3)
 
Pytanie 6: Proszę o wskazanie właściwej przebudowywanego odcinka drogi. Zgodnie z SIWZ jest to 1985 m, zgodnie z przedmiarem  i projektem 1384 m
 
Odpowiedź: Długość przebudowanego odcinka wynosi 1384 m. Zapis ,,1985 m" który został użyty w SIWZ, projekcie i ogłoszeniu o zamówieniu jest pomyłką pisarską. W związku z powyższym zamawiający dokonał poprawy zapisów w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 18.07.2019r. do godz. 11:00.  

ZMIANY W SIWZ I OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU
 
W związku ze zmianą zapisów w SIWZ i głoszeniu o zamówieniu w pozycji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia, gdzie w wyniku pomyłki pisarskiej wkradł się błąd dotyczący długości projektowanego odcinka drogi tj.:
 
w Rozdziale 1 SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu nr 564285_N_2019 z dn. 24.06.2019r.:
 
jest:
 2) Zakres robót obejmuje:
- przebudowę drogi 130103C na długości 1985 m. położonej na działkach ewidencyjnych nr: 117, 141, 175 obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn;

Powinno być: 2)    Zakres robót obejmuje:
- przebudowę drogi 130103C na długości 1384 m. położonej na działkach ewidencyjnych nr: 117, 141, 175 obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn;

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 18.07.2019r. do godz. 11:00, otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.


 

RODO


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
> administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gminę Łabiszyn danych osobowych jest Burmistrz Łabiszyna, z siedzibą w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1 , mail: urzad@labiszyn.pl
> administrator wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: email: inspektor@cbi24.pl - Pani Agnieszka Stawicka*;
>  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn, znak sprawy: IGM.271.10.2019,  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
>  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 
> Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych, ustawą Prawo zamówień publicznych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt. 
> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
> posiada Pani/Pan:
−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
> nie przysługuje Pani/Panu:
−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

załącznik_nr8
pdf, 2.21 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:25
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr7
pdf, 408.57 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:24
Liczba pobrań: 7
załącznik_nr6
doc, 52.50 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:24
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr5
pdf, 393.19 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:24
Liczba pobrań: 5
załącznik_nr4
doc, 63.50 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:23
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr3
doc, 51.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:23
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr2
doc, 57.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:23
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr1
doc, 76.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:22
Liczba pobrań: 2
ogłoszenie_564285_N_2019
pdf, 736.79 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:21
Liczba pobrań: 4
SIWZ_IGM_271_10_2019
pdf, 597.83 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:22
Liczba pobrań: 5
załącznik_nr9
pdf, 1.13 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:28
Liczba pobrań: 7
załącznik_nr10
pdf, 0.98 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:28
Liczba pobrań: 6
załącznik_nr11
pdf, 927.61 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:28
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr12
pdf, 1.02 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:30
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr13
pdf, 751.04 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:31
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr14
pdf, 402.06 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:31
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr15
pdf, 410.45 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:32
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr16
pdf, 402.55 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:32
Liczba pobrań: 5
załącznik_nr17
pdf, 17.32 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:32
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr18
pdf, 13.96 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:32
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr19
pdf, 13.83 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:33
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr20
pdf, 264.55 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:33
Liczba pobrań: 3
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 10.07.2019 15:02
Liczba pobrań: 4
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 10.07.2019 15:04
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 15.07.2019 14:15
Liczba pobrań: 6
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 18.07.2019 14:35
Liczba pobrań: 7
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 12.08.2019 20:11
Liczba pobrań: 3
ogłoszenie_51086344_N_2019
pdf, 582.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 05.09.2019 14:02
Liczba pobrań: 2
Podmiot udostępniający: Adrian Lubiszewski
Odpowiedzialny za treść: Adrian Lubiszewski
Wytworzył: Gmina Łabiszyn
Data wytworzenia: 24.06.2019
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 24.06.2019 13:37
Ostatnio zaktualizował: Aian Lubiszewski
Data ostatniej aktualizacji: 05.09.2019 14:03
Liczba wyświetleń: 12
Drukuj Zapisz do PDF