INFORMACJA O STANIE PRZYJMOWANIA l ZAŁATWIANIA SPRAW, KOLEJNOŚCI ZAŁATWIANIA LUB ROZSTRZYGANIA
INFORMACJA O STANIE PRZYJMOWANIA l ZAŁATWIANIA
SPRAW, KOLEJNOŚCI ZAŁATWIANIA LUB ROZSTRZYGANIA
SPRAW, KOLEJNOŚCI ZAŁATWIANIA LUB ROZSTRZYGANIA
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt.3 lit. d i e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej(Dz. U. Nr 112, póz. 1198 ze zm) udostępnieniu podlega m. in. informacja publiczna o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
1. Pracownicy Urzędu Miejskiego załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
2. Informacji o stanie spraw indywidualnych udzielają poszczególni pracownicy
merytorycznie odpowiedzialni za ich załatwienie.
3. Jeżeli dany pracownik nie zajmuje się daną problematyką, powinien ustalić i
wskazać kompetentną osobę do udzielenia niezbędnych wyjaśnień.
Wytworzył: | Teresa Radzięda |
---|---|
Data wytworzenia: | 11.02.2013 |
Opublikował w BIP: | Artur Koliński |
Data opublikowania: | 11.02.2013 14:14 |
Liczba wyświetleń: | 1 |