W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

przetarg nieograniczony

RSS
Zamówienie na: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łabiszyn
Stan zamówienia: Unieważnione
Numer sprawy: IP.271.2.2014
Zamawiający: Gmina Łabiszyn
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Wartość szacunkowa: powyżej 207 000 euro
Termin składania ofert: 28.04.2014 10:00

zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

suplement_do_dz_u_ue_035724_2014
SIWZ_IP_271_2_2014
załącznik_nr1
załącznik_nr1a
załącznik_nr1b
załącznik_nr1c
załącznik_nr1d
załącznik_nr1e
załącznik_nr2
załącznik_nr3
załącznik_nr4
załącznik_nr5
załącznik_nr6
załącznik_nr7
załącznik_nr8
załącznik_nr9
załącznik_nr10
załącznik_nr11
załącznik_nr12
załącznik_nr13

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA KOPERT Z OFERTAMI



ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW

W związku  z otrzymanymi pismami  w sprawie udzielenia wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym pn."Odbieranie                                   i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabiszyn" - wyjaśniam, co następuje:

Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie ilości zebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów segregowanych w okresie od lipca 2013 r. do grudnia 2013 r.

Wyjaśnienia:
Zamawiający podaje, że na terenie gminy Łabiszyn w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. zebrano:
-    niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 02 01)- 958,32 Mg
-   selektywnie zebranych:
-   opakowania z papiery i tektury (15 01 01)- 42,02 Mg,
-    opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02)- 81,07 Mg,
-   opakowania ze szkła (15 01 07)- 96,57 Mg,
-   przeterminowane leki (20 01 32*)- 0,0618 Mg
-    zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*)- 1,23 Mg,
-    odpady wielkogabarytowe (20 03 07)- 4,5 Mg,
-   odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01)- 5,84 Mg,
-   zużyte opony (16 01 01)- 5,84Mg.

Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie szacunkowej wartości zamówienia bez podatku od towarów i usług ustalonej przez Zamawiającego z należytą starannością zgodną z protokołem postępowania IP.271.2.2014.

 Wyjaśnienia:
Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku vat od towaru i usług ustalona przez Zamawiającego zgodnie z protokołem postępowania IP.271.2.2014 podana jest w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w pozycji II.2.1.




Pytanie 3:
p.II.1c
Wykonawca prosi o zmianę zapisu: Urządzenia do gromadzenia odpadów ( pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomość oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.

Wyjaśnienia:
Zamawiający informuje, że  dokona zmiany zapisu  w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia         w rozdziale II, punkcie 1, podpunkcie c,  zgodnie z poniższym brzmieniem:
Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w określone typy pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy urządzenia do zbierania odpadów komunalnych na nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe nie później niż do 24 czerwca 2014 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych                                       z właścicielem nieruchomości oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości. 

Pytanie 3:
p.II.6 a, b
Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie ilości wystawianych worków (sporadycznie także                             w dodatkowych workach), ile razy będzie miało to miejsce w czasie trwania umowy?

Wyjaśnienia:
Zamawiający nie jest w stanie sprecyzować ilości sporadycznie wystawianych worków w czasie trwania umowy. Sytuacja taka może nastąpić w przypadku, gdy :
1.    Wykonawca po zgłoszeniu przez Zamawiającego  o dostarczeniu pojemnika dla danej nieruchomości, nie dostarczy pojemnika w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia.  W takim przypadku właściciel nieruchomości w dniu wywozu wystawi worki.
2.    Wykonawca nie odbierze odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem wywozu od właściciela nieruchomości np. ze względu na warunki pogodowe. W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie miał niewielką nadprodukcję odpadów komunalnych, które będzie gromadził w workach. 



Załączniki:

suplement_do_dz_u_ue_035724_2014
pdf, 8.99 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:24
Liczba pobrań: 4
SIWZ_IP_271_2_2014
pdf, 10.58 MB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:13
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr1
pdf, 594.53 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:25
Liczba pobrań: 5
załącznik_nr1a
pdf, 157.39 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:25
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr1b
pdf, 141.01 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:26
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr1c
pdf, 136.88 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:26
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr1d
pdf, 129.66 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:27
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr1e
pdf, 129.70 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:27
Liczba pobrań: 5
załącznik_nr2
pdf, 136.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:28
Liczba pobrań: 6
załącznik_nr3
pdf, 180.63 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:29
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr4
pdf, 189.70 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:29
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr5
pdf, 130.42 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:31
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr6
pdf, 187.55 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:31
Liczba pobrań: 4
załącznik_nr7
pdf, 145.25 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:32
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr8
doc, 61.00 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:44
Liczba pobrań: 2
załącznik_nr9
pdf, 604.59 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:47
Liczba pobrań: 1
załącznik_nr10
pdf, 714.80 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:48
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr11
doc, 51.50 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:48
Liczba pobrań: 3
załącznik_nr12
doc, 39.50 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:51
Liczba pobrań: 6
załącznik_nr13
pdf, 333.85 kB
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:54
Liczba pobrań: 4
Opublikował w BIP: Artur Koliński
Data opublikowania: 30.04.2014 09:59
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Artur Koliński
Data opublikowania: 30.04.2014 14:16
Liczba pobrań: 3
Wytworzył: Gmina Łabiszyn
Data wytworzenia: 17.03.2014
Opublikował w BIP: Aian Lubiszewski
Data opublikowania: 17.03.2014 11:57
Ostatnio zaktualizował: Artur Koliński
Data ostatniej aktualizacji: 30.04.2014 14:17
Liczba wyświetleń: 15
Drukuj Zapisz do PDF