przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łabiszyn |
---|---|
Stan zamówienia: | Unieważnione |
Numer sprawy: | IP.271.2.2014 |
Zamawiający: | Gmina Łabiszyn |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | powyżej 207 000 euro |
Termin składania ofert: | 28.04.2014 10:00 |
zawiadomienie o unieważnieniu postepowania
suplement_do_dz_u_ue_035724_2014
SIWZ_IP_271_2_2014
załącznik_nr1
załącznik_nr1a
załącznik_nr1b
załącznik_nr1c
załącznik_nr1d
załącznik_nr1e
załącznik_nr2
załącznik_nr3
załącznik_nr4
załącznik_nr5
załącznik_nr6
załącznik_nr7
załącznik_nr8
załącznik_nr9
załącznik_nr10
załącznik_nr11
załącznik_nr12
załącznik_nr13
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA KOPERT Z OFERTAMI
ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
W związku z otrzymanymi pismami w sprawie udzielenia wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym pn."Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabiszyn" - wyjaśniam, co następuje:Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie ilości zebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów segregowanych w okresie od lipca 2013 r. do grudnia 2013 r.
Wyjaśnienia:
Zamawiający podaje, że na terenie gminy Łabiszyn w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. zebrano:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 02 01)- 958,32 Mg
- selektywnie zebranych:
- opakowania z papiery i tektury (15 01 01)- 42,02 Mg,
- opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02)- 81,07 Mg,
- opakowania ze szkła (15 01 07)- 96,57 Mg,
- przeterminowane leki (20 01 32*)- 0,0618 Mg
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*)- 1,23 Mg,
- odpady wielkogabarytowe (20 03 07)- 4,5 Mg,
- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01)- 5,84 Mg,
- zużyte opony (16 01 01)- 5,84Mg.
Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie szacunkowej wartości zamówienia bez podatku od towarów i usług ustalonej przez Zamawiającego z należytą starannością zgodną z protokołem postępowania IP.271.2.2014.
Wyjaśnienia:
Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku vat od towaru i usług ustalona przez Zamawiającego zgodnie z protokołem postępowania IP.271.2.2014 podana jest w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w pozycji II.2.1.
Pytanie 3:
p.II.1c
Wykonawca prosi o zmianę zapisu: Urządzenia do gromadzenia odpadów ( pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomość oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.
Wyjaśnienia:
Zamawiający informuje, że dokona zmiany zapisu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale II, punkcie 1, podpunkcie c, zgodnie z poniższym brzmieniem:
Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w określone typy pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy urządzenia do zbierania odpadów komunalnych na nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe nie później niż do 24 czerwca 2014 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielem nieruchomości oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.
Pytanie 3:
p.II.6 a, b
Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie ilości wystawianych worków (sporadycznie także w dodatkowych workach), ile razy będzie miało to miejsce w czasie trwania umowy?
Wyjaśnienia:
Zamawiający nie jest w stanie sprecyzować ilości sporadycznie wystawianych worków w czasie trwania umowy. Sytuacja taka może nastąpić w przypadku, gdy :
1. Wykonawca po zgłoszeniu przez Zamawiającego o dostarczeniu pojemnika dla danej nieruchomości, nie dostarczy pojemnika w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W takim przypadku właściciel nieruchomości w dniu wywozu wystawi worki.
2. Wykonawca nie odbierze odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem wywozu od właściciela nieruchomości np. ze względu na warunki pogodowe. W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie miał niewielką nadprodukcję odpadów komunalnych, które będzie gromadził w workach.
Wytworzył: | Gmina Łabiszyn |
---|---|
Data wytworzenia: | 17.03.2014 |
Opublikował w BIP: | Aian Lubiszewski |
Data opublikowania: | 17.03.2014 11:57 |
Ostatnio zaktualizował: | Artur Koliński |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.04.2014 14:17 |
Liczba wyświetleń: | 15 |