![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ŁABISZYN |
zamawiający: | Gmina Łabiszyn |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | IP.271.2.2015 |
wartość: | powyżej 207 000 euro |
termin składania ofert: | 16 czerwca 2015 10:00 |
wynik postępowania: | W prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o. o. ul. Metalowców 4, 58-100 Świdnica za cenę 2 527 200,00 zł brutto. Wymieniona firma złożyła kompletną i ważną ofertę na: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łabiszyn uzyskując ocenę w wysokości 100 pkt. z uwzględnieniem kryterium wyboru oferty: cena – 90% (90 pkt). Kryterium społeczne – 10%. (zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy: 13 osób – 10 pkt) |

informacja o wyniku przetargu IP.271.2.2015 (40kB)

ogłoszenie_UE_2015_055838 (112kB)

SIWZ_IP_271_2_2015_zmieniony (1590kB)

załącznik_nr1_zmieniony (402kB)

załącznik_nr1a (158kB)

załącznik_nr1b (141kB)

załącznik_nr1c (216kB)

załącznik_nr1d (210kB)

załącznik_nr1e (209kB)

załącznik_nr2 (213kB)

załącznik_nr3 (180kB)

załącznik_nr4 (189kB)

załącznik_nr5 (131kB)

załącznik_nr6 (190kB)

załącznik_nr7 (149kB)

załącznik_nr8 (61kB)

załącznik_nr9 (571kB)

załącznik_nr10 (645kB)

załącznik_nr11 (560kB)

załącznik_nr12 (204kB)

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośba o przedłużenie terminu wyposażenia nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne zmieszane w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Wyjaśnienia:
Zamawiający wydłuża termin wyposażenia nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Pytanie 2:
Wykonawca wnosi o zmniejszenie wymiaru kary z tytułu opóźnienia w dostarczeniu pojemnika do wskazanej przez Zamawiającego nieruchomości, która obecnie wynosi 50,00 zł za sztukę za każdy dzień opóźnienia.
Wyjaśnienia:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmniejszenie kary za każdy dzień opóźnienia w dostarczeniu pojemnika do wskazanej przez Zamawiającego nieruchomości.
Pytanie 3:
Wykonawca wnosi o zmianę wynagrodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji w przypadku zmiany cen jednostkowych za przyjmowanie odpadów komunalnych przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
Wyjaśnienia:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji w przypadku zmiany cen jednostkowych za przyjmowanie odpadów komunalnych przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
Pytanie 4:
W jaki sposób Wykonawca ma udokumentować sytuacje braku możliwości dostarczenia pojemnika na odpady komunalne zmieszane dla danej działki letniskowej w przypadku dużego skupiska zabudowań letniskowych?
Wyjaśnienia:
Zamawiający wskazał, że za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolnych jak np. GPS.
Za dowód można również uznać nagranie wykonane kamerą znajdującą się na samochodzie, dokumentację fotograficzną lub protokół zastania takiego zdarzenia.
ZMIANY W SIWZ:
1. Załącznik nr 1 do SIWZ pkt. 2 lit. b)
było:
Zamawiający od dnia 22 czerwca 2015 r. będzie dysponować pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów w ilości 327 szt., w tym:
113 szt. pojemników koloru żółtego o pojemności 1100l,
107 szt. pojemników koloru niebieskiego o pojemności 1100l,
107 szt. pojemników koloru zielonego o pojemności 1100l,
jest:
Zamawiający od dnia 22 czerwca 2015 r. będzie dysponować pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów w ilości 114 szt., w tym:
53 szt. pojemników koloru żółtego o pojemności 1100l,
6 szt. pojemników koloru niebieskiego o pojemności 1100l,
55 szt. pojemników koloru zielonego o pojemności 1100l,
Wykonawca doposaży zbiorcze punkty ogólnodostępne w pojemniki 1100l w taki sposób aby każdy punkt był wyposażony w co najmniej 3 pojemniki tj. przeznaczone do zbierania papieru i tektury, tworzyw sztucznych, metalu i opakowań wielomateriałowych oraz szkła.
2. SIWZ
Rozdział 10 pkt. 1
było: NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
09.06.2015r. godz. 10:15
jest: NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
16.06.2015r. godz. 10:15
Rozdział 11 pkt. 1
było: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski w Łabiszynie ul. Plac 1000- leica 1 pok. nr 15 (sekretariat), w terminie do dnia 09.06.2015 roku do godz. 10:00
jest: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski w Łabiszynie ul. Plac 1000- leica 1 pok. nr 15 (sekretariat), w terminie do dnia 16.06.2015 roku do godz. 10:00
Rozdział 11 pkt.2
było: Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Łabiszynie ul. Plac 1000- lecia 1, pok. 8, dnia 09.06.2015 roku o godz. 10:15
jest: Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Łabiszynie ul. Plac 1000- lecia 1, pok. 8, dnia 16.06.2015 roku o godz. 10:15
W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAMAWIAJĄCY WYDŁUŻA TERMIN SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU DO DNIA 16.06.2015r. godz. 10:00
metryczka
Opublikował: Adrian Lubiszewski (6 maja 2015, 15:12:07)
Ostatnia zmiana: Adrian Lubiszewski (19 czerwca 2015, 12:19:37)
Zmieniono: dodano informację o wyniku przetargu IP.271.2.2015
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1232