Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2014 |
zamówienie na: |
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łabiszyn |
zamawiający: | Gmina Łabiszyn |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | IP.271.2.2014 |
wartość: | powyżej 207 000 euro |
termin składania ofert: | 28 kwietnia 2014 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
zawiadomienie o unieważnieniu postepowania (311kB)
suplement_do_dz_u_ue_035724_2014 (9202kB)
SIWZ_IP_271_2_2014 (10830kB)
załącznik_nr1 (595kB)
załącznik_nr1a (157kB)
załącznik_nr1b (141kB)
załącznik_nr1c (137kB)
załącznik_nr1d (130kB)
załącznik_nr1e (130kB)
załącznik_nr2 (136kB)
załącznik_nr3 (181kB)
załącznik_nr4 (190kB)
załącznik_nr5 (130kB)
załącznik_nr6 (188kB)
załącznik_nr7 (145kB)
załącznik_nr8 (61kB)
załącznik_nr9 (605kB)
załącznik_nr10 (715kB)
załącznik_nr11 (52kB)
załącznik_nr12 (40kB)
załącznik_nr13 (334kB)
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA KOPERT Z OFERTAMI (283kB)
ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
W związku z otrzymanymi pismami w sprawie udzielenia wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabiszyn” – wyjaśniam, co następuje:Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie ilości zebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów segregowanych w okresie od lipca 2013 r. do grudnia 2013 r.
Wyjaśnienia:
Zamawiający podaje, że na terenie gminy Łabiszyn w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. zebrano:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 02 01)- 958,32 Mg
- selektywnie zebranych:
- opakowania z papiery i tektury (15 01 01)- 42,02 Mg,
- opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02)- 81,07 Mg,
- opakowania ze szkła (15 01 07)- 96,57 Mg,
- przeterminowane leki (20 01 32*)- 0,0618 Mg
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*)- 1,23 Mg,
- odpady wielkogabarytowe (20 03 07)- 4,5 Mg,
- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01)- 5,84 Mg,
- zużyte opony (16 01 01)- 5,84Mg.
Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie szacunkowej wartości zamówienia bez podatku od towarów i usług ustalonej przez Zamawiającego z należytą starannością zgodną z protokołem postępowania IP.271.2.2014.
Wyjaśnienia:
Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku vat od towaru i usług ustalona przez Zamawiającego zgodnie z protokołem postępowania IP.271.2.2014 podana jest w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w pozycji II.2.1.
Pytanie 3:
p.II.1c
Wykonawca prosi o zmianę zapisu: Urządzenia do gromadzenia odpadów ( pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomość oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.
Wyjaśnienia:
Zamawiający informuje, że dokona zmiany zapisu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale II, punkcie 1, podpunkcie c, zgodnie z poniższym brzmieniem:
Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w określone typy pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy urządzenia do zbierania odpadów komunalnych na nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe nie później niż do 24 czerwca 2014 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielem nieruchomości oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.
Pytanie 3:
p.II.6 a, b
Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie ilości wystawianych worków (sporadycznie także w dodatkowych workach), ile razy będzie miało to miejsce w czasie trwania umowy?
Wyjaśnienia:
Zamawiający nie jest w stanie sprecyzować ilości sporadycznie wystawianych worków w czasie trwania umowy. Sytuacja taka może nastąpić w przypadku, gdy :
1. Wykonawca po zgłoszeniu przez Zamawiającego o dostarczeniu pojemnika dla danej nieruchomości, nie dostarczy pojemnika w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W takim przypadku właściciel nieruchomości w dniu wywozu wystawi worki.
2. Wykonawca nie odbierze odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem wywozu od właściciela nieruchomości np. ze względu na warunki pogodowe. W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie miał niewielką nadprodukcję odpadów komunalnych, które będzie gromadził w workach.
metryczka
Opublikował: Adrian Lubiszewski (17 marca 2014, 11:57:10)
Ostatnia zmiana: Artur Koliński (30 kwietnia 2014, 14:17:40)
Zmieniono: zawiadomienie o unieważnieniu postepowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2058