zamówienie na:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łabiszyn

zamawiający: Gmina Łabiszyn
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IP.271.2.2014
wartość: powyżej 207 000 euro
termin składania ofert: 28 kwietnia 2014  10:00
przyczyna unieważnienia: ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  





zawiadomienie o unieważnieniu postepowania (311kB) pdf

suplement_do_dz_u_ue_035724_2014 (9202kB) pdf
SIWZ_IP_271_2_2014 (10830kB) pdf
załącznik_nr1 (595kB) pdf
załącznik_nr1a (157kB) pdf
załącznik_nr1b (141kB) pdf
załącznik_nr1c (137kB) pdf
załącznik_nr1d (130kB) pdf
załącznik_nr1e (130kB) pdf
załącznik_nr2 (136kB) pdf
załącznik_nr3 (181kB) pdf
załącznik_nr4 (190kB) pdf
załącznik_nr5 (130kB) pdf
załącznik_nr6 (188kB) pdf
załącznik_nr7 (145kB) pdf
załącznik_nr8 (61kB) word
załącznik_nr9 (605kB) pdf
załącznik_nr10 (715kB) pdf
załącznik_nr11 (52kB) word
załącznik_nr12 (40kB) word
załącznik_nr13 (334kB) pdf

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA KOPERT Z OFERTAMI (283kB) pdf



ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW

W związku  z otrzymanymi pismami  w sprawie udzielenia wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.”Odbieranie                                   i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabiszyn” – wyjaśniam, co następuje:

Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie ilości zebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów segregowanych w okresie od lipca 2013 r. do grudnia 2013 r.

Wyjaśnienia:
Zamawiający podaje, że na terenie gminy Łabiszyn w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. zebrano:
-    niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 02 01)- 958,32 Mg
-   selektywnie zebranych:
-   opakowania z papiery i tektury (15 01 01)- 42,02 Mg,
-    opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02)- 81,07 Mg,
-   opakowania ze szkła (15 01 07)- 96,57 Mg,
-   przeterminowane leki (20 01 32*)- 0,0618 Mg
-    zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*)- 1,23 Mg,
-    odpady wielkogabarytowe (20 03 07)- 4,5 Mg,
-   odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01)- 5,84 Mg,
-   zużyte opony (16 01 01)- 5,84Mg.

Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie szacunkowej wartości zamówienia bez podatku od towarów i usług ustalonej przez Zamawiającego z należytą starannością zgodną z protokołem postępowania IP.271.2.2014.

 Wyjaśnienia:
Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku vat od towaru i usług ustalona przez Zamawiającego zgodnie z protokołem postępowania IP.271.2.2014 podana jest w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w pozycji II.2.1.




Pytanie 3:
p.II.1c
Wykonawca prosi o zmianę zapisu: Urządzenia do gromadzenia odpadów ( pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomość oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości.

Wyjaśnienia:
Zamawiający informuje, że  dokona zmiany zapisu  w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia         w rozdziale II, punkcie 1, podpunkcie c,  zgodnie z poniższym brzmieniem:
Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w określone typy pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy urządzenia do zbierania odpadów komunalnych na nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe nie później niż do 24 czerwca 2014 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych                                       z właścicielem nieruchomości oraz każdorazowo w dniu wywozu będą wystawiane przed posesję przez właściciela nieruchomości. 

Pytanie 3:
p.II.6 a, b
Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie ilości wystawianych worków (sporadycznie także                             w dodatkowych workach), ile razy będzie miało to miejsce w czasie trwania umowy?

Wyjaśnienia:
Zamawiający nie jest w stanie sprecyzować ilości sporadycznie wystawianych worków w czasie trwania umowy. Sytuacja taka może nastąpić w przypadku, gdy :
1.    Wykonawca po zgłoszeniu przez Zamawiającego  o dostarczeniu pojemnika dla danej nieruchomości, nie dostarczy pojemnika w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia.  W takim przypadku właściciel nieruchomości w dniu wywozu wystawi worki.
2.    Wykonawca nie odbierze odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem wywozu od właściciela nieruchomości np. ze względu na warunki pogodowe. W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie miał niewielką nadprodukcję odpadów komunalnych, które będzie gromadził w workach. 



metryczka


Opublikował: Adrian Lubiszewski (17 marca 2014, 11:57:10)

Ostatnia zmiana: Artur Koliński (30 kwietnia 2014, 14:17:40)
Zmieniono: zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1978