Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Łabiszyn Przeczytaj artykuł "2020/0001" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.labiszyn.pl Fri, 01 Aug 2025 20:32:40 +0200 <![CDATA[2020/0001]]>

Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego 1. Numer wpisu 2020/0001 2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia pn. Zakład recyklingu PMMA, na terenie działki nr 73/6, obręb 0001 przy ul. Szubińskiej 44a w Łabiszynie, gmina Łabiszyn. 3. Znak sprawy ROŚ.6220.1.2020.DP 4. Data złożenia 13 stycznia 2020 5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) MMA2 Sp. z o.o
Orłowo 3,
88-100 Inowrocław 6. Wyszczególnienie załączników wniosku - wypisy z rejestru gruntów,
- mapy,
- raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, 7. Nazwa organu - adresata wniosku Burmistrz Łabiszyna
Pl. 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miejski w Łabiszynie
Pl. 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) brak 10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy Nie znaleziono powiązanych kart. 12. Uwagi brak ]]>
https://bip.labiszyn.pl/artykul/421-9492-2020-0001 Fri, 17 Jan 2020 12:46:24 +0100